Εκπαιδευτικό Εργαστήριο Ήχου, Δημήτρης Σαρρής, ΠΕ16

ΕΚΕΠΙΣ profile
My status
   
   ΤΟ ΕΡΓΟ
 • ηχοπαραμύθια
 • βιβλία
 • τετράδια
 • media
     
   ΔΙΚΤΥΩΣΗ
 • blog
 • social media
 • mysch

 • φιλικοί ιστότοποι
 

 

βιωματικά εργαστήρια
(workshops)

Τα βιωματικά εργαστήρια είναι μια αποτελεσματική μέθοδος κατανόησης των παιδαγωγικών ιδεών. Όλες οι γνώσεις μεταδίδονται με τα έντυπα και την ηλεκτρονική τεχνολογία. Όμως η παρουσία του εκπαιδευτή έχει το συγκριτικό πλεονέκτημα της πολυσυζητημένης βιωματικής εμπειρίας (Dewey 1997 [1938]). Ο "εμψυχωτής" του εργαστηρίου συντονίζει την εκάστοτε ομάδα (ενηλίκων, παιδιών κ.λπ.) προκειμένου να ανακαλύψουν "βιωματικά" τη γνώση.

Το Εκπαιδευτικό Εργαστήριο (Laboratory) Ήχου, αναπτύσσεται στην πράξη με βιωματικά εργαστήρια (workshops). Η δράση αυτή με τα εργαστήρια γίνεται όλα τα χρόνια μέσα από μια συστηματική οργάνωση και αναστοχαστική έρευνα πάνω στη "φύση" του εργαστηρίου, στα πλαίσια του Πεδίου της "Επιστημονικής Επικοινωνίας" (Sarris 2009). Ποιές είναι οι "καλές πρακτικές" της βιωματικής μάθησης; Πως μπορεί να εκφραστεί μια δομημένη οργάνωση του εργαστηρίου (άρθρωση, σημειώσεις, θεωρία - πράξη, έννοιες κλειδιά κλπ); Ποιά χαρακτηριστικά έχει; Η διερεύνηση αυτή έδωσε πρακτικά διαφορετικούς "τύπους" βιωματικών εργαστηρίων, ανάλογα με τις ανάγκες. Όλα τα εργαστήρια σχετίζονται με κάποιο από τα προτζεκτ του εργαστηρίου. Θα μπορούσαν να χωριστούν σε τρία είδη:

- Ερευνητικά Εργαστήρια. Περιλαμβάνουν κατά κανόνα νέες ιδέες. Οι συμμετέχοντες λαμβάνουν μέρος σε ένα "εκπαιδευτικό πείραμα", μια καινούργια, ξεχωριστή δυνατότητα, που καταγράφεται για ερευνητικού στόχους. Παραδείγματα αποτελούν τα εργαστήρια του Μουσείου Αυτοσχέδιων Μουσικών Οργάνων (2009-2010), ο κύκλος εργαστηρίων στο Φεστιβάλ "Χώρος" (2009, ορχήστρα φελιζόλ - 2010, ορχήστρα νερού), το εργαστήριο κρουστών στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης (2010), όλα τα "εργαστήρια μεταήχων" και άλλα. Δίνονται βεβαιώσεις παρακολούθησης.

- Μετεκαπαιδευτικά Εργαστήρια. Κύριος στόχος είναι η διεύρυνση των δυνατοτήτων και η ανάπτυξη δεξιοτήτων λειτουργών της εκπαίδευσης, της τέχνης και της έρευνας. Σε αυτά παρουσιάζονται καινοτόμα και εφαρμοσμένα δεδομένα. Έχουν κατά κανόνα θεσμικό χαρακτήρα. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεδριακά εργαστήρια που πραγματοποιούνται από το 2005, προσκλήσεις σχολικών συμβούλων, καθώς και άλλες θεσμικές επιμορφώσεις εκπαιδευτικών Μουσικής (ΠΕ 16). Δίνονται βεβαιώσεις παρακολούθησης και σχετική πιστοποίηση.

- Εργαστήρια Παρέμβασης. Τα εργαστήρια αυτά έχουν συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς στόχους συνδυασμένους με τις ανάγκες των κοινωνικών επιστημών στην εκπαίδευση. Οι θεματικές παρέμβασης μπορεί να είναι στενά μουσικές (ρυθμικότητα, μουσική έκφραση), ή ευρεία μουσικές (επικοινωνία, κοινωνική συνύπαρξη, εναλλακτικές δεξιότητες κοινωνικής και πολιτισμικής ανάπτυξης του ατόμου). Διοργανώνονται σε συνεργασία με φορείς παρέμβασης, ειδικές εκπαιδευτικές ομάδες ή μετά από ειδικές επιστημονικές επιμελητείες. Η επιστημονική ανατροφοδότηση από αυτά εξασφαλίζει τη μη περαιτέρω δημοσιοποίησης αποτελεσμάτων.

- Εργαστηριακά δρώμενα. Έχουν διοργανωθεί βιωματικές δραστηριότητες σε γιορτές (εργαστηριοπάρτυ), εκδηλώσεις, θερινά σχολεία κ.λπ. Μπορεί να διοργανωθούν βραδυνές ώρες, σε μέρη αναψυχής, εκδρομές, ανοιχτούς χώρους ανοιχτούς στο κοινό κ.λπ.. Παραδείγματα αποτελούν το εργαστήριο στην ¶νδρο (Καλοκαίρι 2009), οι εκδηλώσεις του περιοδικού Παράθυρο (2009 ορχήστρα σωλήνων - 2010, ορχήστρα μπαλονιών), το εργαστήριο για την ημέρα του περιβάλλοντος στα πλαίσια του φεστιβάλ "αειφορώ" (06-2011) και άλλα.

Για την πληρέστερη ενημέρωσή σας παραθέτουμε την "χρονοσειρά" (timeline) των εργαστηρίων που πραγματοποιούνται, με πληροφοριακά στοιχεία και παραπομπές στις ιστοσελίδες των φορέων που τα φιλοξενούν. Το ημερολόγιο ενημερώνεται διαρκώς και προστίθενται δραστηριότητες σε όλους τους μήνες ή ακόμη και αλλάζονται - διορθώνονται στοιχεία, διαρκώς προκειμένου να καλύπτονται οι τρέχουσες ανάγκες που προκύπτουν από τις εκδηλώσεις ενδιαφέροντος του κοινού.

Μη διστάσετε να συμβάλλετε στην προσπάθειά μου αυτή για ένα όσο το δυνατόν τεκμηριωμένο πλαίσιο θεωρίας και πράξης της βιωματικής εκπαίδευσης, επικοινωνώντας μαζί μου για οποιοδήποτε σχετικό ζήτημα θέλετε!

Σας ευχαριστώ και πάλι

Δημήτρης Σαρρής (μετάβαση στη σελίδα επικοινωνίας)

 

Βιβλιογραφικές Αναφορές

Dewey, J, (1997 [1938]). Experience and Education. New York: Touchstone.
ISBN: 0-684-83828-1

Sarris, D. (2009). «How much experience, how much theory»? On priorities in art professional training via an example from music education. Στο Govas, N. (επ). Theatre and Education at Centre Stage. Proceedings from the 6th Athens International Theatre/Drama & Education Conference. Athens:Hellenic Theater/Drama and Education Network. σ.σ. 268-272.
ISBN: 978-960-98466-4-6

 

 

 

 

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012
Δ
Τ
Τ
Π
Π
Σ
Κ
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
Αθήνα
29
30
           

 

 

28 Απριλίου 2012, Αθήνα
Φορέας: Το πολύτεχνο
Τίτλος Διοργάνωσης: Σεμινάρια θεραπειών και τεχνών
Τόπος:Το Πολύτεχνο, Σπάρτης 22, Χαλάνδρι
Χρόνος διεξαγωγής διοργάνωσης: Σάββατο 28 Απριλίου 2012
Ωράριο διεξαγωγής εργαστηρίου: 15:00-19:00
Τίτλος Εργαστηρίου: "Αποσπάσματα από το ημερολόγιου ενός (ηχο)παραμυθά": αφήγηση και προφορικότητα στη μουσική και κινητική αγωγή
Διάρκεια: 240΄
Απευθύνεται: Σε εκπαιδευτικούς του κύκλου μουσικής και κινητικής αγωγής, αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο
Πιστοποίηση: μετεκπαιδευτικό εργαστήριο, δίνεται βεβαίωση
Σχετική ιστοσελίδα φορέα:
http://topolytexno.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=17&Itemid=16

Περιεχόμενο: Στόχος του εργαστηρίου είναι να παρουσιαστούν κομβικές τεχνικές δημιουργίας μουσικών και κινητικών δραστηριοτήτων βασισμένων σε αφηγήσεις. Θα παρουσιαστούν με πρακτικά παραδείγματα αρχές και θεωρητικές βάσεις για να δημιουργηθεί και να αποδοθεί ένα παραμύθι, με εστιασμένη χρήση του ήχου (ηχοπαραμύθι). Τέλος, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τα "συγκριτικά πλεονέκτηματά" τους, προκειμένου να βελτιστοποιήσουν όσα θα αποκομίσουν από το εργαστήριο στο δικό τους χώρο δράσης.

Παρατηρήσεις: Το εργαστήριο περιλαμβάνει διανομή σημειώσεων και ηχοπαραμυθιών του εμψυχωτή.

 

 

ΜΑΡΤΙΟΣ 2012
Δ
Τ
Τ
Π
Π
Σ
Κ
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Αθήνα

 

 

31 Μαρτίου 2012, Αθήνα
Φορέας: Το πολύτεχνο
Τίτλος Διοργάνωσης: Σεμινάρια θεραπειών και τεχνών
Τόπος:Το Πολύτεχνο, Σπάρτης 22, Χαλάνδρι
Χρόνος διεξαγωγής διοργάνωσης: Σάββατο 31 Μαρτίου 2012
Ωράριο διεξαγωγής εργαστηρίου: 15:00-19:00
Τίτλος Εργαστηρίου: "Μια λεξούλα χίλιες... λέξεις": η αξιοποίηση της ελληνικής γλώσσας στη μουσική και κινητική αγωγή
Διάρκεια: 240΄
Απευθύνεται: Σε εκπαιδευτικούς του κύκλου μουσικής και κινητικής αγωγής, αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο
Πιστοποίηση: μετεκπαιδευτικό εργαστήριο, δίνεται βεβαίωση
Σχετική ιστοσελίδα φορέα:
http://topolytexno.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=17&Itemid=16

Περιεχόμενο: Η ελληνική γλώσσα περιέχει μέσα της ρυθμό, μελωδία και άλλα συστατικά στοιχεία της μουσικής, ενώ παράλληλα εκφράζει τα νοήματα που θέλουμε να επικοινωνήσουμε. Υπάρχουν στη σημερινή εκφορά της τα σημεία αυτά; Πως εισέρχονται στη μουσική και κινητική αγωγή; Στο εργαστήριο αυτό θα αναπτυχθούν οι σχετικές αρχές, κανόνες και τεχνικές με βιωματικές δραστηριότητες.

Παρατηρήσεις: Το εργαστήριο περιλαμβάνει διανομή σημειώσεων και ηχοπαραμυθιών του εμψυχωτή.

 

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2012
Δ
Τ
Τ
Π
Π
Σ
Κ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Αθήνα
13
14
15
16
17
18
19
Αθήνα
20
21
22
23
24
25
26
27
28
         

 

 

19 Φεβρουαρίου 2012, Αθήνα
Φορέας: Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης
Τίτλος Διοργάνωσης: Εκπαιδευτικά Προγράμματα
Τόπος: Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης, Κυδαθηναίων 17, Πλάκα
Χρόνος διεξαγωγής διοργάνωσης: 19 Φεβρουαρίου 2012
Ωράριο διεξαγωγής εργαστηρίου: 11:00-13:00
Τίτλος Εργαστηρίου: ανακαλύπτοντας την «γλώσσα» των γλωσσιδιών»
Δεύτερος τίτλος: μια βιωματική μουσειοπαιδαγωγική δραστηριότητα με ήχους
Διάρκεια: 120΄
Απευθύνεται: Σε παιδιά με αναπηρίες (Μαθητές Σ.Μ.Ε.Α.).
Πιστοποίηση: εργαστήριο παρέμβασης - δεν δίνεται βεβαίωση
Σχετική ιστοσελίδα φορέα:
melt.gr
Περιεχόμενο: Οι ήχοι συνιστούν μια γλώσσα με την οποία μπορούμε να επικοινωνήσουμε «χωρίς να μιλάμε». Τα αντικείμενα γίνονται προεκτάσεις του σώματός μας για να εκφράσουμε τα συναισθήματα και τις ιδέες μας.
Κουδούνια και καμπάνες κάθε είδους και κάθε εποχής γίνονται αφορμή για πρωτότυπη δημιουργία βασισμένη στις δυνατότητες και την «γλώσσα» των ήχων.
Αξιοποιώντας τις ιδέες των ημερών μας για το ηχητικό περιβάλλον τα παιδιά θα «δουν με άλλο μάτι» αλλά και θα «ακούσουν με άλλο αυτί» τα ηχητικά αντικείμενα και την επικοινωνία της καθημερινότητάς μας, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες.

 


12 Φεβρουαρίου 2012, Αθήνα
Φορέας: Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης
Τίτλος Διοργάνωσης: Εκπαιδευτικά Προγράμματα
Τόπος: Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης, Κυδαθηναίων 17, στην Πλάκα
Χρόνος διεξαγωγής διοργάνωσης: Φεβρουάριος 2012
Ωράριο διεξαγωγής εργαστηρίου: 11:00-13:00
Τίτλος Εργαστηρίου: Ανακαλύπτωντας τη γλώσσα των γλωσσιδιών
Δεύτερος τίτλος:
μια βιωματική μουσειοπαιδαγωγική δραστηριότητα με ήχους
Διάρκεια: 120΄
Απευθύνεται: Σε παιδιά ηλικίας 8-12 ετών
Πιστοποίηση: εργαστήριο παρέμβασης - δεν δίνεται βεβαίωση
Σχετική ιστοσελίδα φορέα:
melt.gr
Περιεχόμενο: Κουδούνια και καμπάνες κάθε είδους και κάθε εποχής γίνονται αφορμή για πρωτότυπη δημιουργία βασισμένη στις δυνατότητες και την «γλώσσα» των ήχων.
Αξιοποιώντας τις ιδέες των ημερών μας για το ηχητικό περιβάλλον τα παιδιά θα «δουν με άλλο μάτι» αλλά και θα «ακούσουν με άλλο αυτί» τα ηχητικά αντικείμενα και την επικοινωνία της καθημερινότητάς μας, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες.

 

 

 

 

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011
Δ
Τ
Τ
Π
Π
Σ
Κ
1
2
Αθήνα
3
Κέρκυρα
4
5
6
7
8
9
Αθήνα
10
11
12
13
14
15
Αθήνα
16
Αθήνα
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
           

 

 

2-9-16 Οκτωβρίου 2011, Αθήνα
Φορέας: Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης
Τίτλος Διοργάνωσης: Εκπαιδευτικά Προγράμματα
Τόπος: Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης, Κυδαθηναίων 17, στην Πλάκα
Χρόνος διεξαγωγής διοργάνωσης: 2, 9 και 16 Οκτωβρίου 2011 (ενιαίο εργαστήριο που θα πραγματοποιηθεί σε τρεις φάσεις)
Ωράριο διεξαγωγής εργαστηρίου: 11:00-13:00
Τίτλος Εργαστηρίου: Γνωριμία με τον κόσμο των κρουστών
Διάρκεια: 120΄
Απευθύνεται: Σε παιδιά ηλικίας 10-15 ετών
Πιστοποίηση: εργαστήριο παρέμβασης - δεν δίνεται βεβαίωση
Σχετική ιστοσελίδα φορέα:
melt.gr
Περιεχόμενο: Το Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης σε συνεργασία με το θεραπευτικό πρόγραμμα ΚΕΘΕΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ οργανώνει εργαστήρι κατασκευής κρουστών μουσικών οργάνων, για παιδιά και εφήβους, ηλικίας 10 – 15 ετών, με τίτλο: «Δημιουργία πράξη μουσική»
Γνωριμία με τον κόσμο των κρουστών.
Οι συμμετέχοντες, με τα μουσικά όργανα που θα κατασκευάσουν, θα δημιουργήσουν μια αυτοσχέδια ορχήστρα κρουστών με τη διδασκαλία και επιμέλεια του μουσικοπαιδαγωγού Δημήτρη Σαρρή.
Παρατηρήσεις: δεύτερος χρόνος διεξαγωγής τους εργαστηρίου.

 

 

3rd of October, Corfu
Institution: Ionian University, World Forum of Acoustic Ecology
Title: World Forum of Acoustic Ecology 2011: Crossing Listening Paths
Place: Corfu, Greece
Dates: Monday 3rd - Friday 7th of October 2011
Time of Workshop: 14:30 -16:15
Workshop tilte: The «Super Market Musical»: Advanced instrument making and sound expression with little packages
Duration: 105΄
Certification: Conference Certification.
Related Web Page:
http://www.akouse.gr/wfae2011/schedule.html

 

 

15 Οκτωβρίου 2011, Αθήνα
Φορέας: Το πολύτεχνο
Τίτλος Διοργάνωσης: Σεμινάρια θεραπειών και τεχνών
Τόπος:Το Πολύτεχνο, Σπάρτης 22, Χαλάνδρι
Χρόνος διεξαγωγής διοργάνωσης: Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011
Ωράριο διεξαγωγής εργαστηρίου: 15:00-19:00
Τίτλος Εργαστηρίου: Σύχρονες τάσεις στη μουσική και κινητική αγωγή και καινοτόμες βιωματικές τεχνικές
Διάρκεια: 240΄
Απευθύνεται: Σε εκπαιδευτικούς του κύκλου μουσικής και κινητικής αγωγής
Πιστοποίηση: μετεκπαιδευτικό εργαστήριο, δίνεται βεβαίωση
Σχετική ιστοσελίδα φορέα:
http://topolytexno.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=17&Itemid=16
Περιεχόμενο:
Το εργαστηριακό σεμινάριο αποτελεί μέρος της εκπαίδευσης εκπαιδευτικών και δημιουργών στη μουσική και κινητική αγωγή. Λαμβάνοντας υπ' όψιν το σύνολο του εκπαιδευτικού προγράμματος το εργαστήριο περιλαμβάνει αναφορές με θεωρητικά και πρακτικά (βιωματικά) παραδείγματα από τις σύγχρονες τάσεις της μουσικής και κινητικής αγωγής, όπως αυτές διαμορφώνονται στο τέλος του 20ου και τις αρχές του 21ου αιώνα. Οι εκπαιδευόμενοι γίνεται προσπάθεια να αποκτήσουν δεξιότητες:
(α) παιξίματος μουσικής (με τις δυνατότητες του σώματος αλλά και μουσικών οργάνων),
(β) έκφρασης της μουσικότητας
(γ) οργάνωσης ομαδικών μουσικών δραστηριοτήτων (στην τάξη, σε μια ομάδα κ.λπ.)
(δ) εμψύχωσης ακροάσεων (ενεργητική ακρόαση και κατανόηση των μουσικών έργων) και
(ε) διδακτικής με έμφαση στον ήχο (κατανόηση και αξιοποίηση του ήχου κατά τη διδασκαλία).
Παρατηρήσεις: Το εργαστήριο περιλαμβάνει σημειώσεις και έντυπο υλικό.

 

 


Επιστημονικές εκδηλώσεις

Διεθνές Συνέδριο Ακουστικής Οικολογίας: http://www.akouse.gr/wfae2011/

Συνέδριο "το ψηφιακό σχολείο": http://synedrio8.com/


ΙΟΥΝΙΟΣ 2011
Δ
Τ
Τ
Π
Π
Σ
Κ
1
2
3
4
5
Αθήνα
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

 

 

5 Ιουνίου 2011, Αθήνα
Φορέας: Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Έδεσσας
Τίτλος Διοργάνωσης: ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ «Αειφορώ»
Τόπος: Αίθριο metro, Στάση Κεραμεικός
Χρόνος διεξαγωγής διοργάνωσης: 5-7 Ιουνίου 2011
Χρόνος διεξαγωγής εργαστηρίου: 5 Ιουνίου 09:30
Τίτλος Εργαστηρίου: "Ανακυκλωμένη Μουσική": Μουσικά Όργανα από όλο τον κόσμο φτιαγμένα με συσκευασίες
Διάρκεια: 30΄
Απευθύνεται: Σε κάθε ενδιαφερόμενο, χωρίς προαπαιτούμενες γνώσεις ή δεξιότητες
Πιστοποίηση: εργαστηριακό δρώμενο - δεν δίνεται βεβαίωση
Σχετική ιστοσελίδα φορέα:
blogs.sch.gr/kpeedessa/δρω/καλλιτεχνικό-εργαστήρι/
Περιεχόμενο: Ο Δημήτρης Σαρρής, συγγραφέας του βιβλίου "Ανακυκλωμένη Μουσική" μας γνωρίζ
ει λαϊκά απλά όργανα από όλο τον κόσμο που φτιάχνονται με συσκευασίες. Κατασκευάζοντάς τα θα δημιουργήσουμε μια αυτοσχέδια ορχήστρα και θα παίξουμε τη δική μας μουσική! Το εργαστήρι απευθύνεται σε όλους, και δεν χρειάζεται καμία προαπαιτούμενη γνώση. Αν θέλετε φέρτε τη δική σας μικρή συσκευασία, για να την "μεταμορφώσουμε" στη στιγμή!

 

 

 


ΜΑΪΟΣ 2011
Δ
Τ
Τ
Π
Π
Σ
Κ
       
1
2
3
4
5
6
7
Θεσσαλ/κη
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Αγρίνιο
18
19
Ιωάννινα
20
21
22
23
24
25
26
27
Αθήνα
28
29
30
31
         

 

 

Σάββατο, 7 Μαΐου 2011, Θεσσαλονίκη
Φορέας: Διεθνής Έκθεση Βιβλίου, Εκδόσεις Fagotto
Τίτλος Διοργάνωσης: 8η Διεθνής Έκθεση Βιβλίου
Τίτλος Εργαστηρίου: Ανακυκλώνουμε τους... ήχους; κατασκευές μουσικών οργάνων.
Διάρκεια: 17:00 - 18:00
Απευθύνεται: Σε όλους τους ενδιαφερόμενους, ενήλικές και παιδιά.
Πιστοποίηση: εργαστηριακό δρώμενο - δεν δίνεται βεβαίωση
Ιστοσελίδα φορέα: thessalonikibookfair.com
Παρατηρήσεις: Είσοδος ελεύθερη

 

 

Τρίτη, 17 Μαΐου 2011, Αγρίνιο
Φορείς: Ειδικό Δημοτικό Σχολείο ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου, ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου, ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ Αγρινίου, 1ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου.
Τίτλος Διοργάνωσης: Βήματα Ζωής
Περιεχόμενο: Σχολική Δραστηριότητα, Ερευνητικό Εργαστήριο.

 

Πέμπτη, 19 Μαΐου 2011, Ιωάννινα
Φορέας: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Τίτλος Διοργάνωσης: Διάλεξη προσκεκλημένου
Τίτλος Εργαστηρίου: Μύθοι, πραγματικότητες, θεωρία και πράξη για την κατασκευή μουσικών οργάνων στην τάξη
Διάρκεια: 18:00 - 20:30
Απευθύνεται: Στους φοιτητές με ανοιχτή είσοδο στο κοινό.
Ιστοσελίδα φορέα: www.uoi.gr/schools/early-childhood/

 

 

Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011, Αθήνα
Φορέας: Έκθεση Βιβλίου
Τίτλος Διοργάνωσης: Έκθεση Βιβλίου
Τίτλος Εργαστηρίου: Ανακυκλώνουμε τους... ήχους; κατασκευές μουσικών οργάνων.
Διάρκεια: 20:00 21:00
Απευθύνεται: Σε όλους τους ενδιαφερόμενους, ενήλικές και παιδιά.
Πιστοποίηση: εργαστηριακό δρώμενο - δεν δίνεται βεβαίωση
Ιστοσελίδα φορέα:
Περιεχόμενο: Το εργαστήριο στοχεύει μέσα από ένα ευχάριστο ομαδικό παιχνίδι να μετατρέψει τους συμμετέχοντες σε μια ορχήστρα. Δεν χρειάζονται μουσικές γνώσεις, παρά μόνο η διάθεση για παιχνίδι, ώστε παιδιά και μεγάλοι να αναδείξουν τη μουσικότητά τους.
Το εργαστήριο απευθύνεται σε όλους χωρίς διακρίσεις. Τα μουσικά όργανα που θα χρησιμοποιήσουμε θα κατασκευαστούν από τους συμμετέχοντες με απλά καθημερινά υλικά. Ολοκληρώνοντας θα έχουμε αποκομίσει μια καινούργια εμπειρία επανα-γνωριμίας με τη μουσική, παίζοντας και συμμετέχοντας. Θα έχουμε εκφραστεί με τα δικά μας όργανα και τη φαντασία μας. Κυρίως όμως θα είμαστε σε θέση να μεταδώσουμε αυτή την εμπειρία σε μια άλλη ομάδα. Για τους γονείς μπορεί να είναι τα παιδιά, για τους εκπαιδευτικούς οι μαθητές.
Φιλική συμμετοχή Ορχήστρα Αυτοσχέδιων Μουσικών Οργάνων
Σε συνεργασία με τον Ελληνικό Σύλλογο Μουσικοκινητικής Αγωγής Carl Orff

 

 

 

 

Για τα προηγούμενα εργαστήρια μπορείτε να ενημερωθείτε από
τον ιστότοπο του project των μεταήχων,
metasound.gr.

 

 

   ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
 • τι είναι;
 • τι νέο ετοιμάζεται;

 • πως επικοινωνώ;
 • I speak english

         

 

 

 
  αυτή η σελίδα ενημερώθηκε στις 16/04/2012.     θεάσεις από το 2011.
Προστατευόμενο Υλικό. Copyrighted Material © 2010-2012 Dimitris Sarris