Τίτλος:
Παιχνίδια Ομορρυθμίας
Υπότιτλος: στην τάξη και την παρέα
Δεύτερος υπότιτλος: Μια διαθεματική (επανα)γνωριμία
με τη μουσική.
Σελίδες: 32
Διαστάσεις: 21x29.
ISBN: 978-960-93-3145-6.
Η
Ομορρυθμία είναι ένα ευχάριστο παιχνίδι ομαδικότητας μέσα
από την σύνθεση των ατομικών ηχητικών παρουσιών. Είναι
όμως και μουσική, είναι και δημιουργία, πάντα όμως με
τη δυναμική που μας δίνει η ομάδα μας. Το τετράδιο της
Ομορρυθμίας είναι το σημειωματάριο του εκτελεστή. Αν και
έχει "παρτιτούρες" και μουσικά κείμενα, στοχεύει με αυτά
να απελευθερώσει και όχι να περιορίσει τη δημιουργικότητα
του αναγνώστη. Απευθύνεται σε όλους και παρέχει μια φρέσκια
ματιά στην γνωστή μας "Μουσική". Ακόμη και για τους μουσικούς,
είναι μια διαφορετική δημιουργική εμπειρία. Ένας τρόπος
να δούμε τα πράγματα "με άλλο μάτι" και να τα ακούσουμε
με άλλο αυτί. Δείτε περισσότερα στο Project της Ομορρυθμίας...
Σχετικές
Δημοσιεύσεις
Σαρρής,
Δ. (2010). "Ομορρυθμίστε" στην τάξη και την
ζωή: μια μεθοδική (επανα)γνωριμία με τη μουσικότητά μας.
Στο Λόγια Παιδαγωγών, τ. 19ο, Ιανουάριος -Φεβρουάριος
- Μάρτιος. Αθήνα: ΠΑΣΥΒΝ. σσ. 22-29.
ISSN: 17790-4749
Σαρρής,
Δ. (2006). «Σώμα - Ηχογόνο Σώμα»: ρυθμοκινητική αγωγή
και μουσικότητα με επίκεντρο την κρούση. Στο Γιαννούλη,
Μ., Γκόβας, Ν., Μερκούρη, Α. (επ.) (2006). Θέατρο
στην Εκπαίδευση: Δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα.
Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
ISBN: 960-88760-2-8
Σαρρής,
Δ. (2006) Πνευσίκρουστοι σωλήνες και χαρτόφωνο: μια
γνωριμία με τις μουσικές «αναστοχαστικές» κατασκευές.
Στο περιοδικό "Μουσική σε Πρώτη Βαθμίδα. τ. 1. Αθήνα:
Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
σσ. 79-88.
ISSN: 1790-773X
Σαρρής,
Δ. (2006) «Σαν παλιός υπολογιστής»: διδακτικές προτάσεις
μουσικής και αγωγής των μέσων. Στο Αργυρίου, Μ.,
Καλαμάρη, Φ., Κατσάς, Σ., Τσιχλή, Δ. (2006). Εκπαίδευση
με έκφραση, μουσικές και χρώματα. Διαθεματικότητα στην
Τέχνη. Πρακτικά Ημερίδας. Πειραιάς: Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης Πειραιά. σσ. 69-78.
ISBN: 960-89057-3-7 |