ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΕΩΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
1. Τα μαθήματα αποτελούν σειρές επιλεγμένων βίντεο από το youtube
2. Με την πάροδο του χρόνου κάποια βίντεο ίσως διαγράφονται ή δεν λειτουργούν.
3. Χρειάζεται προετοιμασία από τον Εκπαιδευτικό/Γονιό/Παιδαγωγό.
4. Κατά την προετοιμασία θα πρέπει να επιλέγονται στιγμιότυπα ώστε να «βγει» ο σωστός χρόνος μαθήματος.
5. Αφού δουν τα στιγμιότυπα οι μαθητές παροτρύνονται να παρακολουθήσουν αργότερα ολόκληρα τα βίντεο.
6. Η παρουσίαση θα πρέπει να είναι κατάλληλα χρονομετρημένη και προετοιμασμένη.
7. Ανάλογα το επίπεδο τάξης γίνονται προσαρμογές στον τρόπο παρουσίασης των βίντεο.
8. Οι αναφοερόμενες τάξεις – επίπεδα είναι ενδεικτικές.
ΤΙΤΛΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
1. Ποτηροκρουσίες: Ρυθμός, Κίνηση, Διασκέδαση και άλλα πολλά…(Α, Β, Γ, Δ, Ε, ΣΤ)
2. Σφύριγμα: Το Μουσικό Όργανο που έχουμε όλοι! (Α, Β, Φ, Δ, Ε, ΣΤ)
3. Ο Ήχος και η Μουσική του Καραγκιόζη (Α, Β, Γ, Δ, Ε, ΣΤ)
4. Που κρύβονται τα… μαθήματα Μουσικής; (Α, Β, Γ, Δ)
5. Πως γίνονται οι μουσικές των ταινιών (Soundtracks) ; (Α, Β, Γ, Δ, Ε, ΣΤ)
7. Rap, μουσική αντίστασης στον… COVID-19!(Γ, Δ, Ε, ΣΤ)
8. Οι «μικροί συνθέτες»(Β, Γ, Δ, Ε, ΣΤ)
9. Παίξτε μουσική… Ατσαλοσφουγγαρομαχία
10. Η οικογένεια του Μπουζουκιού (Γ, Δ, Ε, ΣΤ)
11. Παράξενες Ορχήστρες για… ανήσυχους μαθητές!(Γ, Δ, Ε, ΣΤ)
12. Ορχήστρα: Μια απολαυστική εισαγωγή! (Α, Β)
13. Γνωριμία με την «Κουβαδοκρουσία»! (Γ, Δ, Ε, ΣΤ)
14. Aπό τον Ήχο στη Μουσική. Πως γίνεται; (Α, Β, Γ, Δ, Ε, ΣΤ)
15. Μουσική και ζωή: Όταν η ανθρωπότητα φτάνει στα όριά της (Γ, Δ, Ε, ΣΤ)
16. Τα Λαϊκά όργανα και η κατασκευή τους από το αρχείο της ΕΡΤ (Δ, Ε, ΣΤ)